Facebook društvena mreža je odlična za sakupljanje informacija o vašim pratiocima kako biste saznali više o njihovoj demografiji, interesima i ponašanjima. Na osnovu toga možete izabrati opcije oglasa koje omogućavaju kreiranje oglasa koji dolaze do specifično ciljane publike koja povećava posetu vašem sajtu, a samim tim i prodaju.
Prvo pitanje koje treba postaviti je: da li vaša ciljna grupa koristi društvene mreže? Ako koriste, i vi bi trebalo da budete prisutni na tim društvenim mrežama.
Neke firme gledaju na društvene mreže kao na samo još jednu stvar koja ih bez razloga opterećuje. I to je razumljivo. Međutim, preko 70% stanovništva ima najmanje jedan otvoren nalog na nekoj od društvenih mreža, a više od polovine ima dva ili više, tako da firme koje smatraju društvene mreže samo još jednim velikim opterećenjem, ostaju bez ogromnog potencijala gde mogu doći do velikog broja ciljanih korisnika.
Iako društvene mreže nisu nužna opcija za online marketing, one mogu imati veliku ulogu u postizanju značajnih rezultata.
Prednost prisustva na društvenim mrežama za vaš biznis:
- Daje vam mogućnost direktne komunikacije kako biste razgovarali sa potencijalnim i trenutnim korisnicima
- Omogućava vam da odmah dobijete i obradite povratne informacije klijenata
- Pomaže vam da usmerite klijente na vašu web stranicu
- Predstavlja vaš brend novim korisnicima
- Omogućava vam da saznate više o svojim korisnicima
- Pomaže vašem biznisu da se pojavi u internet pretrazi
- Vaše poslovanje predstavlja kao moderno, aktuelno i relevantno
Ali sve to ne znači da morate da izađete i kreirate profil na svakoj društvenoj medijskoj platformi. Potrebno je prethodno isplanirati koja društvena mreža (Facebok, Instagram, Tik-tok) najviše odgovara vašim potrebama i vašem poslovanju.
Facebook društvena mreža je odlična za sakupljanje informacija o vašim pratiocima kako biste saznali više o njihovoj demografiji, interesima i ponašanjima. Na osnovu toga možete izabrati opcije koje omogućavaju kreiranje oglasa koji dolaze do specifično ciljane publike koja povećava posetu vašem sajtu, a samim tim i prodaju.
Svi žele da budu na prvoj stranici Google pretrage. Kreiranje Google+ biznis stranice vam u tome dosta pomaže. Vaša firma će pomoću Google+ da generiše bogate rezultate medijskog pretraživanja za vaše preduzeće koje uključuje: ime vašeg preduzeća, gde se ono nalazi na mapi, komentari, kontakti i informacije o lokaciji, pa čak i fotografije.
Instagram ima najveći procenat korisnika koji koriste mobilne telefone. Ovo je važno jer većina ljudi pristupa društvenim mrežama sa mobilnog telefona. Korisnici Instagrama su aktivniji od korisnika ostalih društvenih mreža. Ne samo da će vaš Instagram oglas biti viđen, već će biti i zapamćen od strane Instagram korisnika. Istraživanja pokazuju da je odgovor korisnika na Instagram reklame 2,8 puta veći nego na ostalim društvenim mrežama.